dilluns, 7 de setembre del 2015

Mossèn Pere Ribot - Poemes De Mossèn Pere Ribot Recitats Per L'Autor - EP 1963

    Intèrpret: Mossèn Pere Ribot (Pere Ribot i Sunyer)
    Títol: Poemes De Mossèn Pere Ribot Recitats Per L'Autor
    Format: EP 33 RPM                            Segell: Vergara 
    Número de Catàleg: 95.0.027 C            Any: 1963

    A1: Camí De La Parròquia De Riells Del Montseny [Pere Ribot i Sunyer]
    A2: He Treballat Fins A Esgotar-me      A3: La Pregària Ha Llaurat El Meu Rostre
    A4: Post-comunió                                A5: Vet Ací El Calze D'Or
    A6: Sacerdot Novell                             A7: El Temple
    A8: Sagrari                                         A9: Catacumbes De Roma
    B1: A Una Boca, Rebent El Mannà       B2: L'Obra Perfecte
    B3: Sequència Breu En La Mort Del Meu Pare
    B4: A Un Qui M'Ha Tirat Una Pedra       B5: Ulls D'Infant Que Combrega
    B6: Jo M'Oferesc En Holocaust            B7: Ofertori Sacerdotal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada